HC NP ČERNOŠICE : HC GRYF

Ostatní - 10.01.2019 20:45 - 22:45

ZS ČERNOŠICE

Tato akce se již konala

Ano, přijdu (8): Líza, bervidek, Foxeee, KUBA, fjednicka, Koudy, Lukáš, Lebi

Ne, nepřijdu (2): Robertooo, ruppik

Diskuze k akci

Přispívat do diskuze mohou jen přihlášení uživatelé.

Osobní profil KUBA | 09.01.2019 21:16
Já nikoho neměl, Ale těšim se v deseti na hokej.
Osobní profil Líza | 09.01.2019 15:54
Skvele, napisu tedy Sobovi a Pusikovi, ze jsme komplet. Diky.
Osobní profil Lebi | 09.01.2019 15:51
Beru jeste jednoho. Je nas 10!
Osobní profil Líza | 09.01.2019 14:34
super, Lebi. Díky. Tak ještě uvidíme co Pusík. Nebo, Kubo, co ten Tvůj kámoš, co už s námi jednou hrál?
Osobní profil Lebi | 09.01.2019 13:44
ode me jde ten kluk, takze 9
Osobní profil Líza | 09.01.2019 11:30
Ano, v tuto chvíli dle nového pravidla již tedy platí, kdo dřív někoho přihlásí , ten jde...
Osobní profil JardaEx | 09.01.2019 10:55
A jak to je tedy na zítra?
Přihlášených je 8 lidí.
Kdo další z kamarádů? Pusik je nejistý a bude vědět až během zítřka, takže klidně doplňme někým jiným...
Osobní profil fjednicka | 09.01.2019 10:21
Taky souhlas s Jardou. Mám kluka, který má na další zápasy volno, tak počkám dva dny před zápasem a dohlásím ho když tak.
Osobní profil KUBA | 08.01.2019 20:19
souhlas se vsim.
Osobní profil Líza | 08.01.2019 19:53
Ano, taky prijdu ve ctvrtek Jinak hlasuji pro a souhlasim s Jardovym prikazem
Osobní profil Lebi | 08.01.2019 19:33
Ja jdu ve ctvrtek s Jardou a beru jednoho! S tim co psal Jarda absolutne souhlasim. Jen to bylo jeste dost slusne. Nekolikrat sme na tohle tema vedli s Jardou debatu! Roberte kdo ti rek, ze nemas chodit? Nebejte tebe, tak nas letos bylo z 80% pripadu stale 7! Ja mam az dva kluky, ale uz sem jim to dvakrat v den zapasu rusil. Takze sem u nich taky za peknyho srace a kdyz pak zjistim proc, tak bych nektery z vas pretah holi!
Osobní profil Líza | 08.01.2019 19:27
Sorry, moje chyba, prekoukl jsem se. Samozrejme ve ctvrtek...
Osobní profil JardaEx | 08.01.2019 18:14
Ještě k Robertovi.
Moc si vážím toho, že jsi už loni přišel a na rovinu řekl, že budeš případně doplňovat sestavu do ideálního počtu (což je letos mimochodem v 90% zápasů).
Tady nemůže být jakákoliv kritická debata a tvé výkonnosti, rozhodně si odehraješ svoje a my můžeme být jen a jen spokojeni.
Ale situace před pár lety, kdy se Gryf skládal především ze starších kluků, kteří už ale výkonnostně jako celek nestačili trendu zvyšování kvality kádru u soupeřů byla jiná. A bylo bohužel chybou, že si někteří nedokázali nebo nechtěli přiznat, že na to už nemají a že jejich přínos byl leckdy spíše oslabením. Jmenovat nechci, ale mnozí vědí koho mám na mysli - já se s tímto názorem nikdy netajil.
Kdyby měli Roberte přístup jako ty, pak bych řekl, že tady hrají dodnes.
Osobní profil JardaEx | 08.01.2019 18:06
Pokud vím, že má účast na zápase není jistá a budu to vědět až na poslední chvíli, pak to napíšu ve stejném termínu do diskuze pod zápas. Bude to bráno jako omluvenka od udělení pokuty. Ale místo takovému hráči přednostně držet nebudeme.
Osobní profil JardaEx | 08.01.2019 18:03
S definitivní platností, bez možnosti o tom hlasovat, na svou odpovědnost a s krytím své čestné funkce rozhoduji o okamžité platnosti nového pravidla, pojmenovaného pracovně ANTIprimadonský zákon:
Každý má povinnost být přihlášen/odhlášen dva dny před zápasem. Tzn. hrajeme-li v pondělí - pak uzávěrka přihlášek je v pátek ve 20:00. Hrajemeli v úterý - pak v neděli 20:00. Hrajeme-li ve středu - pak v pondělí 20:00. Atd.
Pokud někomu nevyhovuje forma webového přihlašení, ať mi napíše sms - to je taky uznatelná forma.
Pokud to někdo nesplní, pak uhradí na dalším zápase, kterého se zůčastní pokutu 100,-Kč v hotovosti. Dále, pokud by se rozmyslel a chtěl by dorazit, NEBUDE mít přednostní právo účasti - to budou mít kamarádi či známí, které kdokoliv sežene. Tzn. že po termínu uzávěrky přihlášek můžete všichni doplňovat své kamarády/známé do plného počtu sestavy.
Osobní profil Foxeee | 08.01.2019 17:57
ja celou dobu pocitam se ctvrtekem
Osobní profil JardaEx | 08.01.2019 17:49
Tak co teda, jdete hrát zítra ve středu a já ve čtvrtek, nebo se radši sejdeme na zápas v jeden den?
Osobní profil Foxeee | 08.01.2019 17:48
Uprime ja to, taky pochopil to ruseni pochopil spis jako vyhruzku nez fakt a doufal jsem ze se toho nechytnes a zustane to tak protoze temer polazdy se sejdem a odehrajem to a vim ze uz jsme zvladli zapas i v 6ti s rusakama, ale to stema prednostmama jsem myslel vazne ze to tak musime zacit delat a dodrzovat protoze ty primadony s podminkama nam to serou
Osobní profil JardaEx | 08.01.2019 17:48
rok
Osobní profil JardaEx | 08.01.2019 17:46
Někdo může namítnou, tak ten zápas kontumujeme ve prospěch soupeře.
Ok, tak jo. Ale kde je sportovní stránka věci? Tahle soutěž je dobrovolná a vesměs všichni si chtějí zahrát a dosáhnou úspěchů sportovní cestou a ne nějakou kontumací. Ne vždy a ne všechny týmy to tak měli, ale věřte mi, že letos nikdo o kontumace nestojí. Kromě Punishers z Neratovic, ale ti byli vždycky nějaký divný.
K těm kontumacím ještě poznámka, pokud budou dvě v sezóně, následuje vyřazení ze soutěže a stopka na další ro...
Osobní profil Líza | 08.01.2019 17:43
Ok, Jardo. Diky za informaci. Naprosty souhlas a je videt, ze Ti to slo od plic. Ja osobne jsem za to odehrat zapas i v sedmi. Radeji si zahraju, i kdyz budu plyvat krev, dostaneme na prdel, ale budu mit pocit, ze jsem udelal co jsem mohl. Ruseni zapasu je samozrejme ta nejhorsi situace a kurva draha. Ale dal jsem to do placu jako provokaci k debate, abychom si uvedomili v jakych jsme opet srackach. Sam nevim co je tezkeho na tom se na zapas prihlasit nebo odhlasit.
Osobní profil JardaEx | 08.01.2019 17:37
Lízo, zápas je 10.1.2019 - ve čtvrtek.
Nebo jsem asi už definitivně debil a tímto nemám mentálně na další pokračování v HC Gryf. Leda, že mě někdo heknul počítač, kalendář na stránkách Gryfu...
Osobní profil JardaEx | 08.01.2019 17:35
Každoroční debata před zahájením sezóny HC Gryf je o tom, zda bude dostatek platících lidí. Ufinancování sezóny je v podstatě jediným kritériem.
Víte všichni dobře, že poslední sezóny to máme s odřenýma ušima (někdy i možná další části těla). Tak proč si to komplikujeme sami tím jak se chováme a jak přemýšlíme? Popíšu:
- před sezónou řeknu "jo, budu chodit, budu se přihlašet včas", ale v sezóně na to seru jak na placatej kámen, přihlásím se až v den zápasu. Na co čekáš? Na to jestli tě náhodou nerozbolí hemeroid, nebo co? To kurva jako nevím tři, čtyři dny před zápasem jestli půjdu, nebo nemůžu jít? To prostě ještě den před zápasem NEVÍM? A to seš svéprávnej nebo tě vozej na hokej z Bohnic???
- vytvořím si vlastní podmínky pro účast na zápasu = je nás 8 a míň? NEJDU. Je nás 11 a víc? NEJDU. Jdu jen když je nás 9 nebo 10. Paráda, jseš pašák a na tebe každej vedoucí kteréhokoliv týmu čeká, takové lidi bere všema deseti, na ty je spoleh a o takové lidi se můžeš opřít...
- když nás nebude dost, napíšem Jardovi: "Jardo, zruš to u soupeře". Kde se ve vašich mozcích vzal ten kult zrušení zápasu? Přečetl si někdo z vás veřejně přístupné propozice PLLH na danou sezónu? Víte vy vůbec jaké podmínky jsou pro zrušení zápasu? Podle níže popsaného většina ví úplný HOVNO! Takže kamarádi přechytralí, zrušit zápas můžeme jen z vážných důvodů. 8 lidí do pole není dle propozic důvod, oficiálně se může hrát v 6 lidech. Pokud zápas zrušíme a se soupeřem se dohodneme na odehrání v náhradním termínu, pak ten náhradní termín platíme my + ještě rozhodčího. Je jedno zda zrušíme domácí zápas nebo u soupeře, v konečném důsledku se jedná za každý takový zrušený zápas o + jeden led a rozhodčí (cca 5.000) na sezónu navíc! Kdo se na ten zápas složí, kdo ho zaplatí? Na takové zápasy peníze rozhodně nemáme! Budou se skládat všichni (předplatitelé i kusovkáři)? Nebo jen předplatitelé? Nebo ti co se nezúčastnili zrušeného zápasu? Vidíte tu absurditu situace? Tak doufám, že si tady zase od někoho přečtu větu: TAK TEN ZÁPAS ZRUŠÍME, ZAVOLEJ SOUPEŘI.
Osobní profil Líza | 08.01.2019 17:35
Pusikovi jsem psal. Zitra pujde, pokud se mu neco nevysere v praci, jak psal. Takze s nim muzeme zatim pocitat. Jeste mi da vecer vedet Sob, ale toho boli zada. Pokud uz mas potvrzenou tu svoji hokejku Lebi, tak bude mit prednost pred Sobem.
Osobní profil Líza | 08.01.2019 17:22
Jardo, zapas je ve stredu- zitra. Ne ve ctvrtek.
Osobní profil Líza | 08.01.2019 17:22
Souhlas s foxeem. Robertoo nikdo nerikal at se nehlasis. Podle kvalit se oprvadu kastovat nemuzeme ani nebudeme. Sam si se pasoval do role jakehosi nahradnika, coz jsme Ti nerozmlouvali. Ale domnivam se, ze s Tvoji produktivitou vetsinu tymu strcis do kapsy - tam pocitam take sebe. Vzdit prece hrajeme pro zabavu. Pro vyhnuti se zmatkum pred kazdym zapasem bude nutne opravdu takoveto pravidlo zavest.
Osobní profil JardaEx | 08.01.2019 17:16
A teď se vyjádřím k situaci s účastí a přihlašováním na zápasy.
Nejprve je třeba trošku více oprášit základy fungování HC Gryf v soutěži PLLH. Zřejmě mnozí zapomněli a někteří si dodnes ani náznakem neuvědomili, že přihlášením do oficiální soutěže PLLH máme nejen právo zahrát si organizovaně o body a celkové umístění v tabulce, o případný postup do skupiny výše, ale máme i povinnosti vůči ostatním týmům a vedení celé soutěže. Ten, kdo se pod přihlášku podepsal, kdo se soupeři a s vedením komunikuje (a s kým oni komunikují) jsem já. Takže v případě nějaké nestandardní události jsem za čůraka u všech ostatních já. A téhle nálepky se nezbavím ani tím, že se budu obhajovat nečím takovým, jako že banda čůráků jsou ti co jakoby vedu. Takže než se rozepíšu okolo vámi níže popsaného, uvědomte si, že každý váš krok jiným směrem než je včasné přihlášení, odhlášení a především sehrání utkání v dohodnutém termínu je plivanec přímo mě do tváře. Je to základ stavu, kdy se moje osoba vůči ostatním účastníkům PLLH stává oním čůrákem, který to neumí zorganizovat. A já nechci být čůrák, navíc ne bez vlastního přičinění.
To ať pak moje jméno v PLLH oficiálně nahradí někdo jiný z vás a ono žezlo příležitostného čůráka převezme. Určitě se teď přetrhnete s přihláškami kdo to vezme na sebe...
Osobní profil Foxeee | 08.01.2019 17:08
Roberte to by me zajimalo kdo ti rekl ze se nemas hlasit. Podle me u nas nikdo kvalitu hrace stanovavat nemuze jen jestli ma chut hrat nebo ne a ty podle me mas ty chuti vic nez dost. a jediny co muzem delat ze ty co maji tu chut mensi a jsou predplatitely donutime hlasit se dodrzovanim pravidel na ktery jsme doposud kaslaly takze musi zacit platit to ze do urcite doby ma predplatitel prednost a od urcite ma smulu pokud se prihlasi pozde a zruseni zapasu je takova vyhruzka...
Osobní profil JardaEx | 08.01.2019 17:02
Volal jsem dnes Pusikovi, ve ctvrtek by sel, ale ma pres den nejakou akci a nevi jestli se stihne vcas uvolnit.
Takze od nej to budu vedet az behem ctvrtka.
Pokud nas do te doby bude 10, tak mu napisu at to nehroti a nepocita s tim.
Osobní profil Robertooo | 08.01.2019 16:55
Ahoj,
vložim se do toho.
Jsem ted malinko marod proto nemohu jít.

Ale po minulém doplnění jsem vlastně dostal sprda co mezi váma dělám a vlastně jestli má smysl abych se přihlašoval. Pokud někdo bude dělat pravidla at teda také stanoví kvalitu hráče pro přihlášení. Hodně kluků přestalo i kvuli tomu chodit.

Dále bylo něco domluveno před začátkem sezony a rozesrali jsme si to zasemezi sebou
protože to nedodržujeme. Kde je 10 zaplacených na sezonu, jak to že nestačí náhradníci domluvení. A jak je možné že už koketujeme se zrušením zápasu.

Chytneme se za hlavu oprašme sezonu a dokončeme ji.

Pokud někdo vypadl musí se říc kdo ho do konce sezony nahradí a kdo je schopen sehnat nové koně pro občasné doplnění.
Osobní profil Foxeee | 08.01.2019 14:33
vis co jde o to ze at nas tu je dost co jsou schopni se prihlasit i na nekolik zapasu dopredu a snazi se udelat cas aby mohli jit na zapas tak porad to neni dost a pak tu mame takovy co se hlasi je om kdyz je jim libi sestava a vyplati se jim prijit tak proc jim drzet misto kdyz muze jit nekdo jinej misto nich
Osobní profil Líza | 08.01.2019 14:21
já osobně nemám problém ani s 48 hodinama. Já se na hokej těším, takže si zjišťuji zápasy celkem dopředu. Je to čistě návrh k debatě, ale myslím, že je nutné něco takového stanovit. Jinak Stando blbé to je takt jako tak. Určitě bude záležet na finálním odhodlání těch 7 odvážlivců, jestli chtějí hrát zápas nebo ne. Např. 7 vs. Trimed je dost na hovno. Klidně si také mohou jít zatrénovat a nerušit led.
Osobní profil Foxeee | 08.01.2019 14:17
jestli chces delat pravidlo na ruseni zapasu tak pak bych dal ze dvs dny pred vyprsenim limitu tj 48hodin konci prednost predplatitelu, ne kazdej vysi na hrebicku a ten posledni trend stim ze nekdo ceka na pro nej lepsi sestavu je svinarna. cas je vzacna komodita a plitvat jim na nejaky primadony je skoda
Osobní profil fjednicka | 08.01.2019 14:11
S tím zrušením je to blbé, že pokud to bude náš led, zaplatíme ho stejně...
Osobní profil Líza | 08.01.2019 13:46
A vůbec, navrhuji z toho tedy udělat pravidlo jednou pro vždy, pokud bude většina souhlasit: Pokud tedy den před zápasem v 20.00hod. nebude přihlášeno 10 kmenových hráčů, mohou ostatní automaticky poptat své známé hokejky a doplnit stav. Bylo by dobré předem informovat o tom, že někoho poptáváme a popř. napsat, zda-li půjde nebo ne. V tomto případě tedy bude asi platit, že kdo dřív nahlásí svoji hokejku, tak jde. Ti, co nebyli přihlášení den před zápasem do 20.00hod i když jsou předplatitelé, tak mají prostě smůlu. Současně navrhuji, aby, pokud v den zápasu v 14.00hod. nebude nahlášeno alespoň 8 lidí (hratelné minimum), tak se zápas ruší.
Osobní profil fjednicka | 08.01.2019 12:21
Tak ten můj ve čtvrtek nemůže.Je na konferenci, ale poslal jsem mu termíny na celý leden a dá vědět. Tak Lebi, pozvi toho tvého
Osobní profil Lebi | 08.01.2019 12:15
Presne Lizo! Takhle to dal nejde. Ja mam hokejku, ktery s tim pocita. Minule sem ho v den zapasu rusil, protoze si nektere primadony usmysleli, ze teda prijdou. Dnes mu to ve 21 potvrdim, pokud nas nebude deset. Jestli se nekdo prihlasi v den zapasu a bude nad 10, tak ma smulu!
Osobní profil fjednicka | 08.01.2019 12:05
OK. Poptám ho a dám večer vědět.
Osobní profil Líza | 08.01.2019 11:40
Dejme tomu řád. Stando, když v dnešních 21.00 hod. nebude aktivně přihlášených alespoň 10 lidí, tak ho prosím poptej a co nejdříve napiš, jestli jde nebo ne. Pokud potvrdíš, že jde, tak nás bude osm, což už je hratelných a budeme čekat, jestli nás někdo nedoplní na 10. Myslím, že není čas čekat. Potřebujeme mít co nejdříve jistotu, že můžeme zítra hrát.
Osobní profil fjednicka | 08.01.2019 10:39
Hele, dejte mi vědět, zda mám poptat toho kluka. Minule jsem ho odvolával, že se poslední den přihlásilo pak více lidí. Už to dělat nebudu. Když mu řeknu, tak půjde a nebudu ho odvolávat, aby si pak někdo nestěžoval, že nás je 11
Osobní profil Foxeee | 08.01.2019 10:33
ty co se nehlasi a cekaji az bude dost lidi by to mohli alespon napsat do komentare treba by se zjistilo ze mame dost lidi
Osobní profil fjednicka | 07.01.2019 20:13
můžu říct jednomu, kdyby bylo potřeba
Osobní profil Líza | 07.01.2019 16:34
Cau, koukam, ze s novym rokem zadna zmena. Opet az v satne uvidime, kolik nas asi bude...no tak hlaste se... . Mohu klidně nekoho vzit, kdo by chtel. Pojedu z Dolnich Pocernic. Liza

Aktualita

PODMÍNKY PRO ÚČAST V SEZÓNĚ 2019/2020
Článek je chráněn heslem. Přihlašte se ke svému účtu.

Kalendář akcí

« 01 / 2019 »
Po Út St Čt So Ne
 123456
789 10111213
14151617181920
212223 24252627
28293031   
Nejbližší akce

Anketa

V případě změny termínu domácího ledu v Letňanech na PONDĚLÍ od 21:00 tuto změnu:

  Akceptuji a v pondělí budu chodit hrát
3 (27,3%)

  Je mi to jedno, mohu v pondělí i ve čtvrtek
6 (54,5%)

  Pondělí se mně moc nehodí, neodehraji určitě všechna domácí utkání, ale v rámci možností chodit budu
1 (9,1%)

  Neakceptuji, mohu jen ve čtvrtek a v případě termínu v pondělí nebudu za Gryf chodit hrát
1 (9,1%)



Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Panska moda na Zoot.cz